V podnikateľskom svete neexistuje nič zadarmo. Ak klient nezaplatí službu priamo, obvykle to pocíti na cene iných služieb. Napríklad internetbanking poskytujú banky spravidla bezodplatne, ale financujú ho trebárs z úrokových výnosov pri úveroch. Rovnaké je to aj v prípade darčekov. Ak aj klient nájde dieru v systéme a za získaný dar neposkytne protihodnotu v požadovanom využívaní služieb, finančná inštitúcia rozpočíta náklady medzi ostatných klientov.
Malé písmená si žiadajú veľkú pozornosť
Práve preto, že nič nie je zadarmo, je dôležité pri letákoch, kde je toto slovo napísané veľkými písmenami, pozorne čítať najmä malé písmenká. Určite sa pritom neriaďte odporúčaniami bankára či sprostredkovateľa, že drobný text čítať netreba, pretože sú to „len zbytočnosti“.
Predplaťte si TREND za najvýhodnejšiu cenu už od 1 € / týždeň
- Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
- Prémiový prístup na weby Mediálne, TRENDreality a ENJOY
- Menej reklamy na TREND.sk
Máte už predplatné?