Hoci jednotlivé banky poskytujú v internet bankingu rovnaké základné služby, je prístup do každého prostredia iný. Tak isto, ako má každá banka inú kamennú pobočku.

Už prvý dojem napovie, či je pre banku internet banking dôležitým kanálom alebo je len do počtu. Každá banka má iný dizajn, inak zoradené menu. Niektoré stavili na jednoduchú grafiku, iné stránku prepchali množstvom alternatív. Ale pravdepodobnosť, že klient na stránke intuitívne nájde, čo hľadá, závisí aj od iných faktorov. Dôležitá je aj použitá terminológia. Nie každej položke bežný klient rozumie.

Predplaťte si TREND za najvýhodnejšiu cenu už od 1 € / týždeň

  • Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
  • Prémiový prístup na weby Mediálne, TRENDreality a ENJOY
  • Menej reklamy na TREND.sk
Objednať predplatné

Máte už predplatné? Prihláste sa