Začalo sa to veľkým červeným 99 %. Plagáty bez jasného autora sprvu naznačovali, že pôjde o podporu hnutia Occuppy Wall Street. Alebo nanajvýš teasing na cenovú bombu či akciový úver. Z 99 % sa nakoniec vykľula najdrahšia politická kampaň v najsilnejších slovenských médiách. Tie súhlasili s nasadením odkazov aj za cenu možného porušenia zákona. Markíza už na to doplatila pokutou vo výške 100-tisíc eur. Pri doterajších výdavkoch na kampaň strany sa jej to stále muselo oplatiť.

Stotisíc eur

Predplaťte si TREND za najvýhodnejšiu cenu už od 2 € / týždeň

  • Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
  • Prémiový prístup na weby Mediálne, TRENDreality a ENJOY
  • Menej reklamy na TREND.sk
Objednať predplatné

Máte už predplatné? Prihláste sa