MÉDIÁ Väčšine celoštátnych denníkov vlani pokračoval kontinuálny prepad predajnosti. Výnimkou bola iba mierne rastúca Pravda, ktorá zažila takmer 20-percentný medziročný pád ešte v roku 2009 – po vypuknutí finančnej krízy a rok po prechode na zmenšený formát, ktorý priniesol odlev čitateľov. Podľa oficiálneho auditu predajnosti denníkov ABC SR dosiahli až na ľavicový titul všetky noviny historicky najnižší predaj. S odstupom najpredávanejšiemu denníku Nový Čas klesla priemerná predajnosť za rok 2011 medziročne o päť percent na 136-tisíc výtlačkov na vydanie. Dvojkou medzi denníkmi bol konkurenčný bulvár Plus jeden deň (priemerný predaj 54 648 kusov) s 3,8-percentným poklesom. Za ním tesne nasledovali Pravda (53 646 kusov, +2,96 %) a Sme (53 294 kusov, -5,8 %). Predaj Hospodárskych novín klesol o 1,9 percenta na priemer 16 991 výtlačkov.

Padajúce denníky