Cez GPS zachytáva polohu nositeľa, ktorú možno sledovať cez aplikáciu na mobile či cez webovú stránku. Obojok obsahuje aj veterinárne záznamy a upozorňuje na blížiace sa termíny vakcinácie.
Budúca vychytávka z petshopov (do predaja by sa mala dostať začiatkom nasledujúceho roka) využíva technológiu s názvom pop, ktorá pochádza z vývojových laboratórií spoločnosti Orange. Digitálny obojok a spolupráca s Yummipets je jedným z výsledkov akčného plánu, ktorý má telekomunikačnému operátorovi s 236 miliónmi klientov po celom svete nájsť nové zdroje príjmov.
Predplaťte si TREND za najvýhodnejšiu cenu už od 1 € / týždeň
- Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
- Prémiový prístup na weby Mediálne, TRENDreality a ENJOY
- Menej reklamy na TREND.sk
Máte už predplatné?