Krátka verzia Opel Combi Life, ktorú mi na vyskúšanie ponúklo zastúpenie značky na Slovensku, poháňa 1,5-litrový turbodiesel (najvýkonnejší motor v zostave pohonných jednotiek) spriahnutý s manuálnou prevodovkou (môže byť aj osemstupňová automatická). V tejto konfigurácii sa dá kúpiť už za 16 690 eur, ale s najvyššou možnou štandardnou výbavou Innovation vyjde na 19 290 eur. Plus nejaké drobné za dvojzónovu automatickú klimatizáciu...
Majster v praktickosti
Teraz už z pozície vodiča nasávam atmosféru kokpitu. Hovorím si – dosť ponurá. S výnimkou čalúnenia sedadiel a strechy osvieženej panoramatickým strešným oknom je všetko v čiernom. Inak architektúra palubnej dosky mi pripadá moderná, zaujímavá, mäkko zaoblená, ale ak sa čohokoľvek dotknem okrem sedadiel, všetko má tvrdý povrch.
Prístrojový štít boduje až na nerovnomerne delenú stupnicu rýchlomeru solídnou informačnou hodnotu, ale v porovnaní s Rifterom, ktorý využíva futuristický i-Cockpit, vyznieva konzervatívne. Na druhej strane, práve vodiči, ktorí si v peugeote nedokážu nastaviť optimálnu vodičskú pozíciu (ja k nim nepatrím), budú za volantom opla spokojní. Hlavica krátkej radiacej páky v blízkosti venca volantu – tak to má byť. Príplatkový robustný stredový panel mi však trochu tlačí do pravej nohy.
Čo je však horšie, kvôli nemu nedokážem sklopiť operadlo spolujazdca do vodorovnej polohy, lebo naň naráža ľavá lakťová opierka. Dá sa síce demontovať, to však nie je úplne jednoduchá operácia. Samotný stredový panel obsahuje obrovský kontajner. Zmestí sa tam toho neúrekom. Vôbec Combo Life všelijakými kapsami, priečinkami, boxmi a priehradkami doslova oplýva.
Nachádzam ich nielen na
Predplaťte si TREND za najvýhodnejšiu cenu už od 1 € / týždeň
- Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
- Prémiový prístup na weby Mediálne, TRENDreality a ENJOY
- Menej reklamy na TREND.sk
Máte už predplatné?