Domáce chutí najlepšie. Týmto sloganom ministerstvo pôdohospodárstva podporuje predaj najkvalitnejších potravín vyrobených na Slovensku. Od ostatných ich odlišuje národná Značka kvality SK. Mohlo by sa zdať, že o právo používať takéto označenie sa potravinári trhajú. No šéfovia obchodných reťazcov hovoria, že kvôli šetrnému štátnemu marketingu spotrebitelia značku takmer nepoznajú a tomu zodpovedá aj jej nízky podiel na trhu. Okrem toho sa objavujú pochybnosti, či sa exkluzívna značka prideľuje naozaj len tým najlepším. Jeden z trojice jej tuzemských držiteľov v rukách zahraničných investorov zvažuje, že značku s naštrbenou povesťou dobrovoľne vráti.
Kráľovský spor
Predplaťte si TREND za najvýhodnejšiu cenu už od 2 € / týždeň
- Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
- Prémiový prístup na weby Mediálne, TRENDreality a ENJOY
- Menej reklamy na TREND.sk
Máte už predplatné?