Brandža, ktorá si s existenčnými problémami pred pár rokmi ani nepočkala na krízu, teraz ukazuje svoju životaschopnosť. Aj keď sa sklárskymi tradíciami marketingovo oháňa aj niekoľko iba rok starých nástupníckych firiem, možnosti na rast sú úplne inde. A hoci sa posledné roky musela takmer každá sklárska firma oslobodzovať z čiernych listín bankárov, do sektora smerujú aj zaujímavé investície.

Po kritických časoch

Čítajte ďalej s predplatným TRENDU

Odomknite článok cez SMS za 3 € týždenne s automatickou obnovou.

Poslať SMS

Predplaťte si TREND za najvýhodnejšiu cenu už od 2 € / týždeň

  • Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
  • Prémiový prístup na weby Mediálne, TRENDreality a ENJOY
  • Menej reklamy na TREND.sk
Objednať predplatné

Máte už predplatné? Prihláste sa