Celosvetovo úspešná podnikateľská reality šou Dragons‘ Den sa vracia na obrazovky televízie Markíza už 5. septembra pod slovenským názvom Jama levova. V spolupráci so Slovenskou sporiteľňou ponúkne odvážnym a ambicióznym ľudom s výnimočným podnikateľským nápadom, vynálezcom a autorom revolučných myšlienok jedinečnú šancu získať významnú finančnú investíciu do ich originálnych projektov.

Princíp je veľmi jednoduchý. Účastníci šou predstavia svoj nápad či existujúci biznis piatim ostrieľaným investorom. Tí sa následne rozhodnú do tých najlepších produktov alebo služieb zainvestovať svoje vlastné peniaze a pomôžu talentovaným podnikateľom preraziť.

V šou sa predstaví opäť pätica nekompromisných investorov:

Tatiana Ondrejková – spoluzakladateľka a CEO úspešného cestovateľského portálu Pelikan.sk. Prevádzkuje aj dva medzinárodné e-commerce obchody a patrí medzi najúspešnejšie podnikateľky na Slovensku.

Milan Dubec – slovenský podnikateľ, investor a filantrop, ktorý vlastní a riadi projekty v developmente, online a médiách. Je CEO developerskej spoločnosti Reinoo a zakladateľ viacerých úspešných portálov ako Azet.sk, Aktuality.sk, Pokec.sk, Bistro.sk, Nehnuteľnosti.sk a spolumajiteľom viacerých ďalších úspešných firiem na Slovensku (Goodreqest, EIV.AI, Zilinak.sk).

Igor Kolla – v roku 1990 založil úspešnú telekomunikačnú spoločnosť Antik Telecom, jeho podnikateľské aktivity sa neskôr rozšírili aj za hranice Slovenska, najmä do Ázie. Je tiež vizionárom, ktorý stojí za viacerými inovatívnymi projektami.

Juraj Fehervari – zakladateľ najrýchlejšie rastúcej značky barefoot topánok na svete – Be Lenka. Unikátny produkt, globálny rast a firemná filozofia mu priniesli niekoľko prestížnych ocenení. V roku 2021 pridal do svojho portfólia inovatívnu dizajnovú barefoot značku Barebarics a retailovú sieť PLAN BE.

Igor Rattaj – úspešný slovenský podnikateľ a akcionár v spoločnosti Tatry Mountain Resorts, najväčší investor v rámci voľnočasových aktivít a turizmu nielen na Slovensku.

Srdcia divákov a dôveru podnikateľov po celom svete vrátane Slovenska si táto šou získala svojou jedinečnou energiou, profesionalitou a pozitívnym dopadom na podnikateľské prostredie v krajine. Počas dvadsiatich dvoch rokov vysielania bolo na svete preinvestovaných približne 600 miliónov dolárov a z programu vzišlo množstvo úspešných biznisov.

Reality šou odprezentuje príbehy talentovaných, zručných a vynaliezavých Slovákov a Sloveniek, ktorí sa neboja zariskovať. Svoj priestor dostanú jednotlivci aj firmy so zaujímavým predmetom podnikania, s prekvapivým príbehom alebo s nezvyčajnými nápadmi. Môže ísť o drobné biznisy, rodinné podniky, etablované značky, ktoré chcú expandovať, aj miliónové startupy so záujmom o silného partnera. Ani oblasť podnikania nie je nijako ohraničená. Môže ísť o jedinečné produkty, módu, gastro, ekologické riešenia, projekty s edukatívnym presahom, služby či technológie a aplikácie.