Obchodníci sú v prednej línii. Ako prví cítia všetky zmeny na trhu a majú sa postarať, aby sa vo firme ich negatívne dôsledky prejavili čo najmenej. Lenže v dnešných časoch sa prostredie mení z mesiaca na mesiac. Aby obchodný tím obstál, potrebuje silnú motiváciu. A inovovať.
Každý chce mať úspech. Aj obchodníci. Preto je dobré pozrieť sa tam, kde je dosahovanie najlepších výkonov bežná vec. „Je to šport,“ tvrdí Martin Chinoracký z konzultačnej spoločnosti Libellius. A dodáva, že nie náhodou majú dobré výsledky obchodníci, čo aj športujú. Paralel medzi obchodným a športovým tímom je viac, preto sa TREND konferencia Obchodný manažment 2011 niesla tak trochu v „športovom duchu“.
Predplaťte si TREND za najvýhodnejšiu cenu už od 1 € / týždeň
- Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
- Prémiový prístup na weby Mediálne, TRENDreality a ENJOY
- Menej reklamy na TREND.sk
Máte už predplatné?