Práve ste v Bratislave otvorili novú kaviareň s kníhkupectvom pod značkou Foxford a chystáte ďalšie. Aký bude rozdiel medzi nimi a predajňami spojenými s kaviarňou Štúr, ktoré už prevádzkujete?
Zásadný rozdiel je v tom, že Štúr Cafe je samostatná firma, čiže ide skôr o strategické partnerstvo medzi kníhkupectvom Martinus.sk a kaviarňou. V rámci našej vízie, kam chceme posúvať predaj kníh a naše kníhkupectvá nielen o rok, ale aj o päť až desať rokov, by sme chceli mať ešte silnejšiu kontrolu nad tým, ako veci vyzerajú. V kníhkaviarňach Foxford by mala byť kaviareň viac prepojená s knihami. Vďaka tomu by sme chceli robiť veci, ktoré teraz nie sú možné.
Predplaťte si TREND za najvýhodnejšiu cenu už od 1 € / týždeň
- Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
- Prémiový prístup na weby Mediálne, TRENDreality a ENJOY
- Menej reklamy na TREND.sk
Máte už predplatné?