Akvárium plné žralokov, rieka uprostred chodieb či možnosť odšoférovať si vlak. Nákupné centrá vo svete už nie sú len o putovaní z obchodu do obchodu. Snažia sa zákazníkov udržať po celý deň a priniesť im zábavu, kulinársky alebo umelecký zážitok. Rôzne megalomanské atrakcie ako možnosť premávať sa medzi obchodmi na gondolách ako v Benátkach či odložiť si dieťa do obrovského zábavného parku sú výsadou najmä ázijských či amerických „chrámov konzumu“.

Starý kontinent je zatiaľ striedmejší. Rakúšania sa snažia zaujať napríklad prenosmi opery na plátno. V nákupných centrách sa zvyknú organizovať súťaže o najkrajšiu modelku či najlepšie grafity. Pri porovnaní s obrovským krytým lyžiarskym strediskom v Dubaji smiešne atrakcie.

Predplaťte si TREND za najvýhodnejšiu cenu už od 1 € / týždeň

  • Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
  • Prémiový prístup na weby Mediálne, TRENDreality a ENJOY
  • Menej reklamy na TREND.sk
Objednať predplatné

Máte už predplatné? Prihláste sa