Tržby v maloobchode klesli vlani o desať percent a hoci už možno hovoriť o istej stabilizácii, pokles mierne pokračuje. Zákazník sa zmenil, kupuje len to, čo nevyhnutne potrebuje, čaká na zľavy a je náročnejší na kvalitu. Situácia nie je iná ani medzi firemnými klientmi. Tí sa snažia udržať pod kontrolou náklady a vyššiu cenu akceptujú len vtedy, ak podstatne vzrastie pridaná hodnota. Ako podporiť predaj aj počas poklesu ekonomiky, diskutovalo uplynulý týždeň vyše 80 účastníkov TREND konferencie Obchodný manažment 2010 v bratislavskom hoteli Gate One.
Odborným partnerom podujatia bola spoločnosť Marrinott, generálny reklamný partner Akzent Media.
Zdroj: 69 7
Zdroj: 69 6
Zdroj: 69 5
Zdroj: 69 4
Zdroj: 69 3
Zdroj: 69 2a
Zdroj: 69 1a