Tržby v maloobchode klesli vlani o desať percent a hoci už možno hovoriť o istej stabilizácii, pokles mierne pokračuje. Zákazník sa zmenil, kupuje len to, čo nevyhnutne potrebuje, čaká na zľavy a je náročnejší na kvalitu. Situácia nie je iná ani medzi firemnými klientmi. Tí sa snažia udržať pod kontrolou náklady a vyššiu cenu akceptujú len vtedy, ak podstatne vzrastie pridaná hodnota. Ako podporiť predaj aj počas poklesu ekonomiky, diskutovalo uplynulý týždeň vyše 80 účastníkov TREND konferencie Obchodný manažment 2010 v bratislavskom hoteli Gate One.

Odborným partnerom podujatia bola spoločnosť Marrinott, generálny reklamný partner Akzent Media. 

 

Obchod sa už nevráti  do starých koľají

Zdroj: 69 7

Obchod sa už nevráti  do starých koľají

Zdroj: 69 6

Obchod sa už nevráti  do starých koľají

Zdroj: 69 5

Obchod sa už nevráti  do starých koľají

Zdroj: 69 4

Obchod sa už nevráti  do starých koľají

Zdroj: 69 3

Obchod sa už nevráti  do starých koľají

Zdroj: 69 2a

Obchod sa už nevráti  do starých koľají

Zdroj: 69 1a