Minuloročný TREND TOP v reklame a médiách prehľad udalostí z rozhlasového trhu nepriniesol. Nie pre nedostatok priestoru či záujmu – v segmente sa jednoducho takmer nič nedialo a všetko podstatné povedali grafy a tabuľky. Počas uplynulých dvanástich mesiacov sa o rádiách dalo skonštatovať aj iné ako iba stabilná počúvanosť. Vznikla nová značka celoplošného rádia, jedna zanikla, k MML-TGI pribudol ďalší prieskum počúvanosti a menšie stanice si v nich chcú pomôcť združením do jednej siete. Na druhej strane, aj za ostatný rok platilo, že poslucháči sa vo väčšine prípadov výrazne nepreskupovali.

Všetci stáli, Fun rástlo

Predplaťte si TREND za najvýhodnejšiu cenu už od 2 € / týždeň

  • Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
  • Prémiový prístup na weby Mediálne, TRENDreality a ENJOY
  • Menej reklamy na TREND.sk
Objednať predplatné

Máte už predplatné? Prihláste sa