„Túžba po individuálnej mobilite rastie po celom svete, ako nám ukazujú trhy,“ netajil začiatkom marca na autosalóne v Ženeve spokojnosť prezident Medzinárodnej organizácie automobilových výrobcov (OICA) Matthias Wissmann.

Je potešujúce, že slovenský automobilový priemysel sa podieľa na dobrých časoch brandže omnoho výraznejšie, ako by sa pre malú krajinu zdalo primerané. Rýchlosť technického pokroku tak v mobilite, ako aj v priemysle je však niečo ako zdvihnutý prst. Autobrandža na Slovensku musí nielen využiť silné časy a pracovať na konkurencieschopnosti aj na ďalšie obdobia, ale priestor na experimentovanie sa jej značne zužuje. Podobne ako v minulosti, keď sa formovala súčasná podoba autopriemyslu, si potrebuje nachystať silný impulz, ktorý odvetviu pomôže v rozvoji. Ale teraz nemusia stačiť iba schopnosti samotných firiem.

Predplaťte si TREND za najvýhodnejšiu cenu už od 1 € / týždeň

  • Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
  • Prémiový prístup na weby Mediálne, TRENDreality a ENJOY
  • Menej reklamy na TREND.sk
Objednať predplatné

Máte už predplatné? Prihláste sa