Sedem miliónov predaných iPadov od jari, 600-tisíc kusov prvej reálnej konkurencie od Samsungu a očakávané desiatky miliónov tabletov, ktoré sa majú predať v budúcich rokoch. Tak ako výrobcovia televízorov pretláčajú 3D modely, producenti tabletov veria, že Apple objavil vlnu, na ktorej sa oplatí zviezť. No kým 3D mánia trpí nedostatkom obsahu, iPad a spol. budia očakávania na strane viacerých silných mediálnych domov. News Corp., Virgin či Financial Times veria, že tablety sú „the next big thing“, kde konečne čakajú aj nové obchodné príležitosti. Na štart čakajú prvé noviny či magazíny vyrobené iba pre tablety.

Zvykajte si

Predplaťte si TREND za najvýhodnejšiu cenu už od 1 € / týždeň

  • Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
  • Prémiový prístup na weby Mediálne, TRENDreality a ENJOY
  • Menej reklamy na TREND.sk
Objednať predplatné

Máte už predplatné? Prihláste sa