Levi Strauss je pre mnohých obchodník, ktorý zarobil na zlatej horúčke viac než ktorýkoľvek zlatokop. Imidž, ktorý mu vymysleli šikovní marketéri, síce nie je pravdivý, no pre investorov mimoriadne poučný. Najmä dnes, keď články zo sveta biznisu, technológií, ale aj magazíny o životnom štýle čoraz intenzívnejšie skloňujú novodobé hity – smartfóny a tablety.

Porovnávať kalifornskú zlatú horúčku s tabletmi môže na prvé počutie pripadať nemiestne. Ale vážne – ešte pred rokom a pol žiadny trh s tabletmi neexistoval. Samo označenie plnohodnotných počítačov v tvare dotykovej obrazovky mal vo svojom slovníku len málokto. Novodobý technologický ošiaľ vyvolala až firma Apple, ktorá pred rokom predstavila iPad. Tabletovou horúčkou nakazila celý svet.

Predplaťte si TREND za najvýhodnejšiu cenu už od 1 € / týždeň

  • Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
  • Prémiový prístup na weby Mediálne, TRENDreality a ENJOY
  • Menej reklamy na TREND.sk
Objednať predplatné

Máte už predplatné? Prihláste sa