Prvý test novej Fabie potvrdil dojmy z medzinárodnej prezentácie. Český bestseller nikdy nebol taký dobrý ako teraz. Jeho štvrtá generácia dostala do vienka vyvážený dizajn, ktorý si výborne rozumie s proporciami danými platformou MQB A0.
Špičková kabína v segmente
V porovnaní s konkurentmi Fabia zaostáva v oblasti osvetľovacej techniky, niekoľko hatchbackov segmentu B totiž už ponúka matrix LED svetlomety. Fabia síce má reflektory full LED, ale nemajú možnosť aktívneho tieňovania okolitých objektov.
Po zasadnutí do kresla, ktoré pochádza z modelu Scala, vodiča privíta veľmi vkusný a kvalitne vyhotovený kokpit. Poloha za volantom je príjemná, šofér ocení aj relatívne dlhý sedák. Mnohí konkurenti v tomto segmente sa s ním porovnávať nemôžu.
Volant prebratý z Octavie výborne padne do ruky a dobré je aj rozmiestnenie jeho tlačidiel. Logika ovládania virtuálnej prístrojovky, pre ktorú sa Škoda rozhodla, však nie je úplne zrozumiteľná. Majiteľ nebude úplne spokojný ani so systémom bezkľúčového odomykania, ktorý z času na čas nepracoval stopercentne a bolo treba vyťahovať kľúč z vrecka.
Nadpriemerný zadný priestor
Predplaťte si TREND za najvýhodnejšiu cenu už od 1 € / týždeň
- Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
- Prémiový prístup na weby Mediálne, TRENDreality a ENJOY
- Menej reklamy na TREND.sk
Máte už predplatné?