V piatok 1. októbra 2010 má začať vysielať nová slovenská celoplošná televízia pod názvom Empatia. Ambície má podľa vlastných slov vysoké, kto za projektom stojí, vopred nechce prezradiť. TV stanica registrovaná na spoločnosť Empat podnikateľa Patrika Bokroša z Malých Chyndíc zatiaľ komunikovala iba prostredníctvom anonymného e-mailu podpísaného ako „tv empatia“.

Podľa poskytnutých informácií majú byť základnou cieľovou skupinou diváci vo veku od 12 do 34 rokov, stanica chce osloviť prevažne mužov. Programová ponuka by podľa zaslaných informácií mala zaujať „aktívneho mladého človeka, ktorý vie, čo od života chce, a chce si vybrať alternatívu k iným slovenským televíziám“. Reklamným sloganom má byť „kvalita nad kvantitu!“.

Predplaťte si TREND za najvýhodnejšiu cenu už od 2 € / týždeň

  • Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
  • Prémiový prístup na weby Mediálne, TRENDreality a ENJOY
  • Menej reklamy na TREND.sk
Objednať predplatné

Máte už predplatné? Prihláste sa