Firmy aj agentúry sa už niekoľko rokov prizerajú čoraz väčšej fragmentácii kanálov, na ktorých môžu zastihnúť spotrebiteľov. Pred jedným desaťročím sa začali učiť, ako vedľa tradičných médií a predajných metód používať online katalógy, bannery a kontextovú inzerciu. Pred tromi rokmi sa začali zaujímať o user-generated obsah a sociálne siete... a v súčasnosti riešia, že používatelia všetky tieto služby nepoužívajú už iba pred obrazovkou počítača, ale aj kdekoľvek inde prostredníctvom mobilu či tabletu. Hostia októbrovej konferencie TREND Internet a reklama 2011 sa podelili o skúsenosti a bližšie poznatky o novej podobe internetovej komunikácie.

Apple iPhone Sales
Zdroj: Eric Risberg
Apple iPhone Sales

Predplaťte si TREND za najvýhodnejšiu cenu už od 2 € / týždeň

  • Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
  • Prémiový prístup na weby Mediálne, TRENDreality a ENJOY
  • Menej reklamy na TREND.sk
Objednať predplatné

Máte už predplatné? Prihláste sa