Firmy aj agentúry sa už niekoľko rokov prizerajú čoraz väčšej fragmentácii kanálov, na ktorých môžu zastihnúť spotrebiteľov. Pred jedným desaťročím sa začali učiť, ako vedľa tradičných médií a predajných metód používať online katalógy, bannery a kontextovú inzerciu. Pred tromi rokmi sa začali zaujímať o user-generated obsah a sociálne siete... a v súčasnosti riešia, že používatelia všetky tieto služby nepoužívajú už iba pred obrazovkou počítača, ale aj kdekoľvek inde prostredníctvom mobilu či tabletu. Hostia októbrovej konferencie TREND Internet a reklama 2011 sa podelili o skúsenosti a bližšie poznatky o novej podobe internetovej komunikácie.
Predplaťte si TREND za najvýhodnejšiu cenu už od 2 € / týždeň
- Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
- Prémiový prístup na weby Mediálne, TRENDreality a ENJOY
- Menej reklamy na TREND.sk
Máte už predplatné?