Týždenník TREND každoročne organizuje odborné TREND konferencie, ktoré prinášajú zaujímavé a najaktuálnejšie informácie zo všetkých oblastí diania. V tomto roku ich už pripravil štyri, pripravuje ďalších sedem.

O zlej situácii v cestovnom ruchu na Slovensku, ktorá nie je len dôsledkom krízy, ale aj straty konkurenčnej schopnosti a o jej východiskách diskutovali účastníci na prvej TREND konferencii Horeca manažment 2011. Konštatovali, že podmienkou je realistické zhodnotenie stavu. V situácii, keď sme zostali bez značky Czechoslovakia a chýba nám ťahák európskeho formátu, treba hľadať iné prístupy. Podobné krajiny – Dánsko, Írsko či Estónsko – dokážu žiť aj z regionálneho turizmu, ich skúsenosť však hovorí, že nevyhnutnou podmienkou je spolupráca všetkých hráčov v cestovnom ruchu.

Predplaťte si TREND za najvýhodnejšiu cenu už od 1 € / týždeň

  • Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
  • Prémiový prístup na weby Mediálne, TRENDreality a ENJOY
  • Menej reklamy na TREND.sk
Objednať predplatné

Máte už predplatné? Prihláste sa