Zlá situácia v cestovnom ruchu na Slovensku nie je len dôsledkom krízy, ale aj straty konkurenčnej schopnosti. O východiskách diskutovali uplynulý týždeň účastníci TREND konferencie Horeca manažment 2011. Podmienkou je realistické zhodnotenie stavu. V situácii, keď sme zostali bez značky Czechoslovakia a chýba nám ťahák európskeho formátu, treba hľadať iné prístupy. Podobné krajiny – Dánsko, Írsko či Estónsko – dokážu žiť aj z regionálneho turizmu, ich skúsenosť však hovorí, že nevyhnutnou podmienkou je spolupráca všetkých hráčov v cestovnom ruchu. Reklamnými partnermi konferencie Horeca manažment 2011 boli St. Nicolaus-trade a Zlatý Bažant.

Nie je iná šanca, len partnerstvo

Nie je iná šanca, len partnerstvo

Nie je iná šanca, len partnerstvo

Nie je iná šanca, len partnerstvo

Nie je iná šanca, len partnerstvo

Nie je iná šanca, len partnerstvo

Nie je iná šanca, len partnerstvo