Nebyť našej čínskej pobočky, bol by prepad v krízovom minulom roku citeľne horší. Najväčší rast očakávame na rozvíjajúcich sa trhoch, hlavne v Číne. Nasledujeme našich zákazníkov, preto investujeme v Číne.

Takto znejú najčastejšie vety, ktorými manažéri medzinárodných korporácií v ročných správach a tlačových konferenciách opisujú najdôležitejšie udalosti a trendy vo firme. Ak by sa ešte niekomu zdalo, že slogan „Čína, hnací motor svetovej ekonomiky“ preháňa, stačí ukázať štatistiky. Prečo sa potom objavujú varovania pred prílišnou orientáciou firiem na Čínu?

Predplaťte si TREND za najvýhodnejšiu cenu už od 1 € / týždeň

  • Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
  • Prémiový prístup na weby Mediálne, TRENDreality a ENJOY
  • Menej reklamy na TREND.sk
Objednať predplatné

Máte už predplatné? Prihláste sa