Mal to byť produkt, z ktorého by na prvý pohľad kričalo, ktorá banka koľko stojí. Bankový balíček s navlas rovnakou – a teda jasne porovnateľnou náplňou –, pri ktorom by si každá banka určila vlastnú cenu. Po viac ako štvrť roku fungovania je jasné, že namiesto „základného bankového produktu“ vznikol produkt neviditeľný.
Banky ho síce od októbra poslušne na príkaz bývalého ministra financií Jána Počiatka zaradili medzi vlastné balíčky, no pred klientmi ho spoľahlivo ukrývajú. Do polovice januára si podľa vyjadrení jednotlivých bankových domov jednotný účet zriadilo len päť ľudí. Dvoch záujemcov získala OTP Banka, po jednom VÚB, Tatra banka a Dexia. V ostatných bankách ho doteraz nikomu nepredali.
Predplaťte si TREND za najvýhodnejšiu cenu už od 2 € / týždeň
- Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
- Prémiový prístup na weby Mediálne, TRENDreality a ENJOY
- Menej reklamy na TREND.sk
Máte už predplatné?