Alebo, ako konštatovali hotelieri na konferencii TREND Horeca Manažment, hosťovi už praženica, posteľ a sauna nestačia. Jeho nároky sa menia a najmä zvyšujú. Ide o to, ako na ne hotely dokážu reagovať.
Podľa Miriam Lackovičovej, riaditeľky Hotels & Hospitality FPD Group, ktorá má hotely na Slovensku, ale aj v Ázii, existuje vo svete množstvo systémov, ktoré analyzujú správanie hostí, a ak ich hotely používajú, je veľmi dôležité, ako s týmito údajmi nakladajú a využívajú ich. „Majú podsystémy, ktoré vedia povedať už pri rezervácii, aké je správanie hosťa, takže už pri príchode by sme mohli vedieť, aké má záujmy, aj ak je u nás prvýkrát,“ vysvetľovala.
Predplaťte si TREND za najvýhodnejšiu cenu už od 1 € / týždeň
- Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
- Prémiový prístup na weby Mediálne, TRENDreality a ENJOY
- Menej reklamy na TREND.sk
Máte už predplatné?