Nové vedenie Železníc Slovenskej republiky (ŽSR) stojí pred ťažkým rozhodnutím. Čaká sa na podpis spúšťajúci náročnú obnovu 12-kilometrového železničného úseku zo Zlatoviec do Trenčianskej Teplej, v rámci ktorej by sa mal postaviť aj nový železničný most cez Váh v Trenčíne. Zákazka za vyše 200 miliónov eur má byť spolufinancovaná z eurofondov. Je to biznis, okolo ktorého už vyše pol roka lietajú nielen úradníci štátnej firmy, ale aj anonymy, oligarchovia a najnovšie aj súdy.

Podľa plánu

Predplaťte si TREND za najvýhodnejšiu cenu už od 2 € / týždeň

  • Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
  • Prémiový prístup na weby Mediálne, TRENDreality a ENJOY
  • Menej reklamy na TREND.sk
Objednať predplatné

Máte už predplatné? Prihláste sa