Úlohou jeho tímu, do ktorého patria aj projektoví manažéri a ľudia z back officu, help desku a marketingu, je zabezpečiť všetky fázy zákazníckeho vzťahu v segmente info-komunikačných služieb a korporátnych klientov. „Obchod sa prepája s vývojom, lebo produkty netvoríte len na základe trhových trendov alebo toho, čo robí konkurencia. Vyvíjate ich aj podľa toho, čo zákazníci potrebujú,“ hovorí J. Adamec. Navyše, dodáva, cez obchod zistíte, na čo a ako zákazníci reagujú.
Chodíte ako šéf obchodníkov ešte na obchodné stretnutia ku klientom?
Predplaťte si TREND za najvýhodnejšiu cenu už od 1 € / týždeň
- Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
- Prémiový prístup na weby Mediálne, TRENDreality a ENJOY
- Menej reklamy na TREND.sk
Máte už predplatné?