Kým v susednom Česku vstúpila začiatkom vlaňajška internetová banka zo skupiny Axa na trh s pompou, slovenská sestra zvolila o pol druha roka neskôr nenápadnú stratégiu. Ponúkaným úrokom na sporiacom účte sa nesnažila prekonať konkurentov, väčšiu kampaň ani štyri mesiace od vstupu nespustila. Potenciálnych sporiteľov ťahajú do banky najmä finanční sprostredkovatelia a finančný dom sa zatiaľ len v malom prezentuje v internetovom priestore. Koľko klientov a úspor sa jej za štyri mesiace fungovania podarilo získať, prezradiť nechce. Prvé čísla plánuje zverejniť po roku pôsobenia na trhu.
Axa zatiaľ odtajnila len to, že zhruba polovica klientov banky má aj iný produkt skupiny a gro sporiteľov je vo veku do 55 rokov. Skupina má na Slovensku druhopilierového dôchodkového správcu, doplnkovú dôchodkovú spoločnosť a poisťovňu.
Predplaťte si TREND za najvýhodnejšiu cenu už od 1 € / týždeň
- Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
- Prémiový prístup na weby Mediálne, TRENDreality a ENJOY
- Menej reklamy na TREND.sk
Máte už predplatné?