Nečudujme sa, že ítečkový sektor nemá dobrý imidž. Je to cena za pragmatizmus

V časoch, keď sú ítečkoví špecialisti čoraz nedostatkovejší artikel, aj také „prkotiny“ ako imidž môžu rozhodnúť, pre akú spoločnosť budú pracovať a s akým projektom spoja svoje meno a CV.

Ruku na srdce, že je imidž negatívny, na to sú dosť rukolapné dôvody. Po prvé, gro výkonov mnohých veľkých slovenských IT firiem smeruje do verejného sektora. Jeho informatizácia by teda mala byť ich výkladnou skriňou. Nové e-governmentové online služby mali byť to najlepšie, čím sa firmy môžu pochváliť.

Realita? Dnes už naozaj nie je „doba analógu“, takže ľudia si vedia ľahko porovnať (a aj to robia), čo im ponúka centrálny vládny portál Slovensko.sk a čo Google alebo hocijaký start-up či e-shop. Prepáčte, ale aby sme napríklad na zavedenie platieb bankovou kartou museli čakať až do roku 2018...

Druhým dôvodom negatívneho imidžu sú kauzy, ktoré sa spájajú s vládnymi ítečkovými zákazkami. Nie je to len o 

Predplaťte si TREND za najvýhodnejšiu cenu už od 1 € / týždeň

  • Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
  • Prémiový prístup na weby Mediálne, TRENDreality a ENJOY
  • Menej reklamy na TREND.sk
Objednať predplatné

Máte už predplatné? Prihláste sa