Keď sa končí obdobie hospodárskeho rastu, štedrých ziskov a odvážnych investícií, čelia firmy zvyčajne znižovaniu dopytu po svojich produktoch a službách. Pod hrozbou červených čísiel a z obáv o holú existenciu manažéri urýchlene znižujú a konsolidujú náklady.

K tradičným opatreniam patrí skresávanie výdavkov na všetko, čo nie je pre produkciu nevyhnutné. K tomu pridali mnohé slovenské firmy v ostatných rokoch aj nový scenár – znižovali či zmrazili mzdy, zrušili zamestnanecké výhody alebo prepúšťali. Prípadne urobili všetko dohromady.

Predplaťte si TREND za najvýhodnejšiu cenu už od 1 € / týždeň

  • Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
  • Prémiový prístup na weby Mediálne, TRENDreality a ENJOY
  • Menej reklamy na TREND.sk
Objednať predplatné

Máte už predplatné? Prihláste sa