Vernostnú či zľavovú kartu vlastní v súčasnosti podľa prieskumu spoločnosti GfK Slovakia v priemere deväť z desiatich Slovákov. V prepočte na každého obyvateľa vo veku 15 až 60 rokov pripadá dokonca päť týchto plastových kúskov. Možno cez ne nakupovať vo vybraných obchodoch s vopred dohodnutou zľavou, prípadne zbierať body na ďalšie nákupy v rámci jednej siete predajní.

Najnovšie ponuku zľavových kariet rozšíril internetový portál Azet.sk a spoločnosť GfK predpovedá skorý príchod ďalších jej konkurentov. „Tunajší spotrebitelia reagujú na ponúkané výhody, napríklad aj cez zľavové karty, oveľa viac ako ľudia v okolitých štátoch. Predajcovia si to dobre uvedomujú, preto aj s blížiacimi sa sviatkami možno očakávať nárast akcií spojených s využívaním týchto kariet,“ očakáva Ľubomír Drahovský, analytik agentúry Terno, skúmajúcej nákupné správanie spotrebiteľov.

Predplaťte si TREND za najvýhodnejšiu cenu už od 2 € / týždeň

  • Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
  • Prémiový prístup na weby Mediálne, TRENDreality a ENJOY
  • Menej reklamy na TREND.sk
Objednať predplatné

Máte už predplatné? Prihláste sa