Viac hostí ako v roku 2011 a návštevníci, ktorí sú náročnejší na kvalitu služieb a viac pozerajú na to, za čo dajú svoje peniaze – tak hodnotí minulý rok väčšina slovenských aquaparkov a kúpalísk. Snaha vyhovieť zvyšujúcim sa nárokom vedie majiteľov týchto zariadení k investovaniu do nich, čo väčšina aj robí. Všetky aquaparky a kúpaliská, ktoré sú členmi oblastných združení cestovného ruchu, hodnotia ich činnosť v minulom roku pozitívne.

V Tatralandii v Liptovskom Mikuláši sa rok 2012 niesol v znamení stabilizácie návštevnosti. Došlo k zmene jej štruktúry smerom k náročnejším hosťom s vyššou bonitou, čo je dôsledkom spolupráce so strediskom Jasná v rámci portfólia Tatry Mountain Resorts. Podľa Zuzany Fabianovej, ktorá odpovedala na anketové otázky za Tatralandiu, klienti požadujú za svoje peniaze služby na kvalitatívne vyššej úrovni ako v minulosti. Dôraz kladú najmä na komfort parkovania, bazénov, ležadiel, bezpečnosť a dostupnosť toboganov i na kvalitné gastroslužby.

Predplaťte si TREND za najvýhodnejšiu cenu už od 1 € / týždeň

  • Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
  • Prémiový prístup na weby Mediálne, TRENDreality a ENJOY
  • Menej reklamy na TREND.sk
Objednať predplatné

Máte už predplatné? Prihláste sa