V spletitých chodbách nákupného centra Max v Dunajskej Strede nie je problém prejsť sa uličkou bez jediného obchodu. Galéria reťazca Tesco v rovnakom meste dokázala obsadiť iba dve tretiny z dvadsiatich štyroch prevádzok, ostatné sú prelepené kartónmi. Poloprázdna je aj šamorínska Aréna, nová atraktívna nákupná pasáž prilepená k supermarketu Tesco. O pár stoviek metrov je centrum Vega lokálneho developera, ktoré môže slúžiť už iba ako kulisa na postapokalyptický nákupný zážitok. Obchodný dom prišiel o všetkých nájomcov, prevádzkovateľ ho musel zatvoriť. Mnohé nákupné centrá trpko pocítili prepad spotreby, no doplatili aj na nerealistické plány majiteľov obchodných centier. Prilákať zákazníkov na návštevu nákupného strediska znamená nielen zaplniť obchodné priestory, ale starať sa o marketing celého centra. A ak sa nedarí nájomcom, vypomôcť treba aj obchodníkom.

Malý výber pre menších

Predplaťte si TREND za najvýhodnejšiu cenu už od 2 € / týždeň

  • Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
  • Prémiový prístup na weby Mediálne, TRENDreality a ENJOY
  • Menej reklamy na TREND.sk
Objednať predplatné

Máte už predplatné? Prihláste sa