Slovenská reklamná brandža si minulý piatok po štrnástykrát porozdávala na súťaži Zlatý klinec ceny za najkreatívnejšie komunikačné nápady. Večer v novej budove Slovenského národného divadla mal jedného jednoznačného víťaza, ktorý získal najviac zlatých ocenení, ako aj klincov ako takých – agentúru MUW Saatchi & Saatchi. Slovenská reklama sa mohla pochváliť vysokým štandardom produkcie, nápadom však stále chýbal „wow-efekt“. Porotu žiadna z prihlásených prác ne­ohúrila natoľko, aby udelila špeciálnu cenu Grand Prix pre reklamu, ktorá vytŕčala nad ostatnými. O chýbajúcej výnimočnosti reklamnej kreativity za uplynulý rok svedčilo aj to, že zo siedmich kategórií Zlatého klinca 2008 sa zlaté ceny udelili len v dvoch skupinách – tlač a poster, respektíve TV a kinoreklama.


Predplaťte si TREND za najvýhodnejšiu cenu už od 2 € / týždeň

  • Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
  • Prémiový prístup na weby Mediálne, TRENDreality a ENJOY
  • Menej reklamy na TREND.sk
Objednať predplatné

Máte už predplatné? Prihláste sa