Výskumné agentúry (2015)
Tržby spolu 1 (tis. eur)Zmena (%)Pridaná hodnota (tis. eur)Zisk pred zdanením (tis. eur)Veľkosť anketárskej sietePodiel kvantitatívneho a kvalitatívneho prieskumu (%)Podiel voľnopredajných a exkluzívnych prieskumov (%)
2015201420132015/1420152015
1.Kantar Group, Bratislava 28 3848 4777 936-1,1nn150 anketárov80/201/99
2.IPSOS, s.r.o., Bratislava 31 9191 5811 79221,4722269700 anketárov a regrutantov76/248/92
3.2muse, s.r.o., Bratislava1 5631 5112 2093,41 0611842 call centrá, 300 anketárov a zároveň regrutantov75/255/95
4.Median SK, s.r.o., Bratislava98184589416,139829450 anketárov a zároveň regrutantov 10 ostatných95/570/30
5.ACRC, s.r.o., Bratislava626634474-1,314326nnn
Focus, s.r.o., Bratislava6426344161,220857650 anketárovnn
7.AKO, s.r.o., Bratislava39829112136,812093365 anketárov, 90 regrutantov80/200
8.KMG international, s.r.o., Bratislava14312711712,6590210 anketárov, 35 regrutantov, 16 ostatných90/100/100
9.MB Brand Management, s.r.o., Bratislava55372548,617-1148 anketárov, 58 mystery shopperov75/25n
GfK Slovakia, s.r.o., Bratislavan5 0634 713nnn1 200 anketárov na osobné dopytovanie, 500 telefonistov, 1 500 panel domácností, 20 000 onlinenn
1 Tržby za predaj vlastných výrobkov, služieb a tovaru, 2 Po integrácii a následnom rebrandingu do Kantar Group patria spoločnosti Kantar TNS Slovakia, Kantar TNS Infratest, Kantar Health a Kantar MillwardBrown 3 Do 5. septembra 2013 Ipsos Tambor SR, s.r.o., Bratislava

Predplaťte si TREND za najvýhodnejšiu cenu už od 1 € / týždeň

  • Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
  • Prémiový prístup na weby Mediálne, TRENDreality a ENJOY
  • Menej reklamy na TREND.sk
Objednať predplatné

Máte už predplatné? Prihláste sa