Pred seneckým kúpaliskom nikdy nestáli rady. S parkovaním bolo horšie. Okolo obeda sa pláže zvykli zaplniť a na langoš v stánku sa čakalo aj pol hodiny. Ale dnes je situácia úplne iná. Zaparkujete veľmi pohodlne a langoš máte do desať minút na stole.

Dvaja mladí chlapci pri vstupe hovoria, že tento rok sa nedá porovnať ani s tým minulým, nieto ešte s predošlými. „Ľudí je menej, ale zatiaľ ťažko povedať, aký bude august. Dovolenkovať doma sa asi nechystáme,“ smeje sa. Neďaleký akvapark už minulý rok utŕžil o 20 percent menej ako v roku pred pandémiou.

„Ťažko je dávať do súvislosti dve posledné sezóny. Celý minuloročný jún sme boli zatvorení,“ vysvetľuje marketingová manažérka Aquaparku Senec Alexandra Takáčová. V tejto letnej sezóne sú zatiaľ na podobných číslach ako vlani. Nepraje im ani počasie, preto návštevnosť klesá. Povinnosť preukazovať sa negatívnym testom či dokladom o očkovaní alebo prekonaní ochorenia covid-19 platí len vo vnútorných priestoroch.

„Našťastie počas letnej sezóny máme otvorený vonkajší areál s množstvom toboganov, šmykľaviek, bufetov a iných atrakcií, kde návštevníci test ani očkovanie nepotrebujú,“ pokračuje A. Takáčová s tým, že akvapark, ktorý je otvorený celoročne, využije mimo letnej sezóny málokto.

Ešte predtým, než Slovensko zavalila teplotná vlna a otvorili sa vonkajšie atrakcie a bazény, chodili sa návštevníci otestovať do neďalekej MOM-ky. Pracovníci akvaparku hovoria, že náklady spojené so zvýšenou dezinfekciou všetkých dotykových plôch, bazénov, ale aj pridruženého Sai Wellness výrazne stúpli. „Môžeme hovoriť o desiatkach percent, ale čo máme robiť? Musí to byť priorita,“ vysvetľujú.

Zmrzlina v horúčavách neláka

Predplaťte si TREND za najvýhodnejšiu cenu už od 1 € / týždeň

  • Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
  • Prémiový prístup na weby Mediálne, TRENDreality a ENJOY
  • Menej reklamy na TREND.sk
Objednať predplatné

Máte už predplatné? Prihláste sa