Najhodnotnejšou značkou na svete je opäť Coca-Cola, ktorá je hodná 70,4 miliardy dolárov. Vyplýva to z rebríčka britskej konzultačnej spoločnosti Interbrand, ktorá monitoruje imidž svetových firiem.
Americký výrobca nealkoholických nápojov si udržiava vedúcu pozíciu už od prvého ročníka súťaže. Svoje vlaňajšie pozície obhájili aj giganti z IT brandže IBM a Microsoft. Spoločnosť IBM obsadila druhú priečku, keď si jej značka medziročne polepšila o sedem percent na 64,7 miliardy dolárov. Tretí Microsoft si rovnako polepšil o sedem percent na necelých 61 miliárd dolárov.
Predplaťte si TREND za najvýhodnejšiu cenu už od 1 € / týždeň
- Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
- Prémiový prístup na weby Mediálne, TRENDreality a ENJOY
- Menej reklamy na TREND.sk
Máte už predplatné?