Najhodnotnejšou značkou na svete je opäť Coca-Cola, ktorá je hodná 70,4 miliardy dolárov. Vyplýva to z rebríčka britskej konzultačnej spoločnosti Interbrand, ktorá monitoruje imidž svetových firiem.

Americký výrobca nealkoholických nápojov si udržiava vedúcu pozíciu už od prvého ročníka súťaže. Svoje vlaňajšie pozície obhájili aj giganti z IT brandže IBM a Microsoft. Spoločnosť IBM obsadila druhú priečku, keď si jej značka medziročne polepšila o sedem percent na 64,7 miliardy dolárov. Tretí Microsoft si rovnako polepšil o sedem percent na necelých 61 miliárd dolárov.

Predplaťte si TREND za najvýhodnejšiu cenu už od 1 € / týždeň

  • Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
  • Prémiový prístup na weby Mediálne, TRENDreality a ENJOY
  • Menej reklamy na TREND.sk
Objednať predplatné

Máte už predplatné? Prihláste sa