Muol jom a noun nom znamená po kórejsky „muž, ktorý niečo vie“. Vlani tieto slová počulo cez YouTube vyše miliardy poslucháčov. Od juhokórejského speváka PSY, v texte piesne Gangnam Style. Je o životnom štýle obyvateľov luxusnej soulskej štvrte Gangnam. Keď sa skoro nepochopiteľne populárny hit predieral desiatkou najsledovanejších videí všetkých čias, v tejto časti mesta sa konala vernisáž. Galéria, sponzorovaná automobilkou Hyundai, otvárala druhého októbra výstavu šesťdesiatich diel, najmä malieb, Nemca Petra Schreyera. Vtedy šéf dizajnéra sesterskej Kie.
Čo sa odvtedy zmenilo? Z tohto muža sa stal jeden z najvyšších manažérov celej automobilovej skupiny Hyundai-Kia. Jej akcionári mu pripravili kariérny rast snov. V decembri sa stal – ako prvý Nekórejčan – jedným z troch prezidentov Kie. A minulý týždeň dostal rovnakú topmanažérsku funkciu v celom konglomeráte Hyundai-Kia. V tamojšej hierarchii to znamená, že patrí medzi najvyšších výkonných manažérov skupiny, nad ktorými je už len správna rada. Dôvod? Vytvoril Kii dizajn, ktorý predáva a zarába.
Predplaťte si TREND za najvýhodnejšiu cenu už od 1 € / týždeň
- Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
- Prémiový prístup na weby Mediálne, TRENDreality a ENJOY
- Menej reklamy na TREND.sk
Máte už predplatné?