Podľa niektorých názorov možno rozmanitosť dopytu pokryť ešte jedným spôsobom. Tak, že sa umožní, aby si každý človek postavil mobil podľa svojich individuálnych predstáv. Najnovšie sa k tejto vízii pripojila americká značka Motorola. V projekte, ktorý pomenovala Ara, vidí šancu, ako sa po rokoch trápenia dostať späť do centra diania v mobilnej brandži.

Strmhlavý pád

Motorola – rovnako ako Nokia či BlackBerry – patrila dlhé roky k najsilnejším lídrom mobilného trhu. Veď to bola práve Motorola, kto v štyridsiatych rokoch minulého storočia vyvinul prvú vysielačku a o pár desaťročí neskôr aj prvý prenosný mobilný telefón. No tak ako Nokia a BlackBerry zaspali na vavrínoch, nezachytila horúce trhové trendy a obraty spotrebiteľských chutí. A nechala sa prevalcovať konkurenciou nových hráčov, ako sú Apple či Samsung.

Predplaťte si TREND za najvýhodnejšiu cenu už od 1 € / týždeň

  • Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
  • Prémiový prístup na weby Mediálne, TRENDreality a ENJOY
  • Menej reklamy na TREND.sk
Objednať predplatné

Máte už predplatné? Prihláste sa