Keď sa pridali ďalší výrobcovia, aj vedenie Applu – už bez S. Jobsa – nakoniec usúdilo, že na mobiloch s veľkými displejmi, takzvaných fabletoch, predsa len niečo bude. Aj vďaka drastickej zmene filozofie rozmerov mobilu sa firme podarilo dosiahnuť finančné výsledky, ktoré prekvapili aj renomovaných analytikov.

Viacerí neprajníci, no aj fanúšikovia nahryznutého jablka už roky tvrdia, že po smrti S. Jobsa to s Applom ide dole vodou. Každým rokom očakávajú jej prepad či dokonca krach. Najnovšie finančné výsledky hovoria presný opak. Firme sa darilo tak dobre ako ešte nikdy predtým.

Predplaťte si TREND za najvýhodnejšiu cenu už od 1 € / týždeň

  • Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
  • Prémiový prístup na weby Mediálne, TRENDreality a ENJOY
  • Menej reklamy na TREND.sk
Objednať predplatné

Máte už predplatné? Prihláste sa