Štýlový plug-in hybrid Mitsubishi Eclipse rozhodne treba deň čo deň dobíjať. Aj keby ste nechceli, donúti vás spaľovacia jednotka.
Atmosférický štvorvalec s mohutným objemom 2,4 litra sa síce svojou architektúrou a vďaka dlhoročnej expertíze značky dá považovať de facto za nezničiteľný, čo je obrovské plus, no jeho spotreba sa prehliadať nedá.
Pri jazde s prázdnym akumulátorom si na sto kilometrov jazdy z nádrže pokojne vypýta aj viac než deväť litrov benzínu. Napriek smädu spaľovacieho agregátu sa dá pohonný reťazec Mitsubishi ako celok hodnotiť veľmi kladne. Plug-in má predsa jazdiť najmä na elektrinu a v tejto disciplíne exceluje.
Výborný elektrický pohon
Navyše benzínovej dva-štvorke nemožno uprieť hladký chod. Niekedy sa ťažko rozoznáva, či auto pracuje v elektrickom režime alebo sa už zapol bežný motor. Za to posádka vďačí vynikajúcemu odhlučneniu vozidla. Japonci si na ňom dali záležať. Mitsubishi do detailu vyladilo aj súhru medzi spaľovacím agregátom a dvojicou elektromotorov.
Predplaťte si TREND za najvýhodnejšiu cenu už od 1 € / týždeň
- Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
- Prémiový prístup na weby Mediálne, TRENDreality a ENJOY
- Menej reklamy na TREND.sk
Máte už predplatné?