Keď sa TREND pred časom v prieskume Barometer manažérov pýtal, prečo ich odvetvia málo investujú, hlavnému ekonómovi ministerstva financií Martinovi Filkovi v odpovediach chýbala možnosť „nedostatočný dopyt“. Mal pritom na mysli práve nízke tržby firiem kvôli recesii v eurozóne a stagnujúci domáci dopyt. Míňanie ako spásu pred stagnáciou nevidí ako jediný. Stačí si spomenúť na aktivitu Klubu reklamných agentúr z čias začiatku krízy: kampaň „Bojovníci proti kríze“ nabádala ľudí, aby neobmedzovali spotrebu a pomohli tak peniazom ďalej obiehať.
Predplaťte si TREND za najvýhodnejšiu cenu už od 1 € / týždeň
- Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
- Prémiový prístup na weby Mediálne, TRENDreality a ENJOY
- Menej reklamy na TREND.sk
Máte už predplatné?