Aj napriek tomu nie je mzda v zamestnaní na vrchole rebríčka ich očakávaní. Dokonca nie je ani v prvej trojke, ukazuje prieskum, ktorý urobila spoločnosť Deloitte medzi miléniovou generáciou v 29 krajinách.
Zmysluplné ciele
Pre väčšinu mladých ľudí je jedným z dôvodov, prečo sa rozhodli pracovať pre súčasných zamestnávateľov, zmysluplný cieľ. Pre túto generáciu je dôležitý životný štýl a chcú, aby zapadal aj do podnikového prostredia. Inými slovami, miléniová generácia pri výbere zamestnávateľa hľadí viac ako na výšku mzdy na firemnú kultúru alebo na to, aké inovatívne produkty či služby firma má.
Predplaťte si TREND za najvýhodnejšiu cenu už od 1 € / týždeň
- Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
- Prémiový prístup na weby Mediálne, TRENDreality a ENJOY
- Menej reklamy na TREND.sk
Máte už predplatné?