Americký softvérový gigant Microsoft ponúkal za Facebook, najznámejšiu internetovú sociálnu sieť na svete, pätnásť miliárd dolárov. Stať sa tak malo ešte v roku 2007, píše britský denník The Telegraph.
Ponuku, s ktorou prišiel generálny riaditeľ Microsoftu Steve Ballmer, odmietol zakladateľ Facebooku Mark Zuckerberg. Vo svojej stratégii mal pravdepodobne už v tom čase jasno. Narastajúci počet používateľov internetovej služby, ktorú vytvoril, hovoril jednoznačne v jeho prospech. Podľa slov Fritza Lanmana, riaditeľa stratégií a akvizícií v spoločnosti Microsoft, bola táto firma už v tom čase veľmi atraktívna. „Áno, snažili sme sa získať Facebook. Mal v tom čase s Microsoftom veľa spoločného,“ priznal F. Lanman začiatkom decembra na konferencii Le Web vo francúzskom Paríži.
Predplaťte si TREND za najvýhodnejšiu cenu už od 2 € / týždeň
- Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
- Prémiový prístup na weby Mediálne, TRENDreality a ENJOY
- Menej reklamy na TREND.sk
Máte už predplatné?