Na výber sú viac ako dve desiatky prísad, vrátane grilovaných húb, avokádovej omáčky či karamelizovanej cibule. Sadajú si k stolu a čakajú pár minút, kým prinesie obsluha hotové jedlo.
Americká sieť rýchleho občerstvenia McDonald’s skúša prekopať zabehnutý model štandardizovaného menu s promptnou obsluhou, vďaka ktorému sa stala celosvetovou ikonou. Má na to dobrý dôvod. Ostatný rok bol pre „mekáč“ jedným z najhorších za uplynulé desaťročia. Klesli mu tržby aj zisk, ubúdajú zákazníci. Na to nebol zvyknutý. Nepriaznivý vývoj vyústil do personálnej zmeny na najvyššom poste. Novým šéfom McDonald’s sa od marca stane súčasný viceprezident firmy Steve Easterbrook, zodpovedný za globálny marketing a ponuku jedál.
Predplaťte si TREND za najvýhodnejšiu cenu už od 1 € / týždeň
- Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
- Prémiový prístup na weby Mediálne, TRENDreality a ENJOY
- Menej reklamy na TREND.sk
Máte už predplatné?