Po dvoch ťažkých rokoch by sa médiá, agentúry aj marketéri už nemali dennodenne zaoberať otázkou, či pokles výdavkov na reklamu bude jedno- alebo dvojciferný. Podľa nie príliš riskantných predpovedí by rok 2011 mal byť návratom k akej-takej stabilite. Samozrejme, niektorým mediálnym segmentom (ako napríklad internetu) sa bude dariť viac ako iným. Slovensko môže navyše opäť utrpieť najnižším hierarchickým postavením pri rozhodovaní o marketingových rozpočtoch nadnárodných koncernov, čo spôsobí, že prípadné opatrné zotavenie reklamného trhu príde s niekoľkomesačným oneskorením.
Štveranie na trón
Predplaťte si TREND za najvýhodnejšiu cenu už od 1 € / týždeň
- Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
- Prémiový prístup na weby Mediálne, TRENDreality a ENJOY
- Menej reklamy na TREND.sk
Máte už predplatné?