Do určitej miery funguje Songoroo ako klasické in-store rádio. Do obchodu alebo reštaurácie si jeho prevádzkar nainštaluje zariadenie na online streamovanie hudby, ktoré na pripojenom reproduktore prehráva hudbu z playlistu.
Prúd skladieb, ktorý je naaranžovaný tak, aby sa dobre počúval (napríklad po troch rýchlych piesňach nasleduje jedna pomalá), sem-tam preruší reklamný spot. Aká hudba znie, to si prevádzkar zadefinuje nanajvýš len rámcovo: rock, pop, adult contemporary...
Pasívne aj aktívne
V čom je Songoroo iné, sú jeho možnosti interaktivity. Prevádzkar nie je jediný, kto „manažuje“ hudobný štýl in-store rádia. Ovplyvniť to cez mobilnú aplikáciu môžu aj jeho poslucháči – návštevníci, zákazníci, zamestnanci.
Základ je, že Songoroo pozná ich hudobné preferencie. Už pri inštalovaní appky preklikávate dotazník, sondujúci vaše obľúbené štýly a interpretov. „A čím viac aplikáciu používate, tým viac a lepšie vie, čo sa vám páči,“ dodáva CEO Songoroo Marek Dudáš.
- Tip: Pozrite si aj ďalšie projekty z našej rubriky Start-up mesiaca.
Keď potom prídete do prevádzky, streamer cez technológiu iBeacon automaticky deteguje váš mobil (treba mať zapnutý Bluetooth a lokalizáciu). Po krátkom čase a aj bez toho, aby človek vytiahol mobil z vrecka a čokoľvek na ňom spúšťal alebo stláčal, začne streamer prehrávať
Predplaťte si TREND za najvýhodnejšiu cenu už od 1 € / týždeň
- Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
- Prémiový prístup na weby Mediálne, TRENDreality a ENJOY
- Menej reklamy na TREND.sk
Máte už predplatné?