V biznise však nestačí byť obľúbený medzi zákazníkmi, firma tiež musí sledovať parametre, ktoré jej zaručia výnosnosť a dlhodobú prosperitu. Rovnováhu medzi týmito požiadavkami už šesť rokov udržuje riaditeľ pre financie Martin Klímek. Firma za ten čas prišla s novinkami, ktoré výrazne menili slovenský telekomunikačný trh. Zároveň si pri takmer dvoch miliónoch zákazníkov stabilne udržiavala solídnu ziskovosť vyše štyridsať miliónov eur.

Výstavba siete

O2 v posledných rokoch výrazne expanduje. „Úlohou financií je podporiť tento rast vo všetkých oblastiach. Najvýraznejšie sa to týka investícií do sietí a nových zákazníckych produktov,“ hovorí M. Klímek. Ako jeden z troch konateľov a člen vrcholného vedenia je spoluzodpovedný za stratégiu firmy a obchodné rozhodnutia. Hoci je O2 Slovakia stopercentnou dcérou O2 Czech Republic, má výraznú lokálnu autonómiu v rozhodovaní spojenú so zodpovednosťou za výsledok.

Predplaťte si TREND za najvýhodnejšiu cenu už od 1 € / týždeň

  • Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
  • Prémiový prístup na weby Mediálne, TRENDreality a ENJOY
  • Menej reklamy na TREND.sk
Objednať predplatné

Máte už predplatné? Prihláste sa