Ďalším prírastkom mediálnej odnože Red Bullu má byť nový klasický televízny kanál šírený terestriálnym vysielaním. Firma ho plánuje rozbehnúť v prvej polovici budúceho roka. Red Bull už neraz presvedčil, že dokáže pritiahnuť pozornosť diváka. Stačí si pripomenúť jeden úlet s jeho rukopisom – voľný pád lámača rekordov Felixa Baumgartnera zo stratosféry na zem spred troch rokov. Prostredníctvom livestreamu si ho pozrelo zhruba osem miliónov párov očí. Najviac v histórii živých prenosov na internete.

Mediálna chobotnica

Keď sa povie Red Bull, len málokto sa ubráni nutkaniu pokračovať pasážou „s krídlami“. Marketingové finesy firmy s červeným býkom v logu evidentne zaberajú. Podľa spoluzakladateľa spoločnosti a jej šéfa Dietera Mateschitza sú marketingom aj letecké preteky, družstvá rôznych športov či tímy Formuly 1. Z množstva adrenalínových atrakcií a rôznych ďalších podujatí vzniká pre biznis rakúskej spoločnosti slušná porcia obsahu na mediálnom poli.

Predplaťte si TREND za najvýhodnejšiu cenu už od 1 € / týždeň

  • Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
  • Prémiový prístup na weby Mediálne, TRENDreality a ENJOY
  • Menej reklamy na TREND.sk
Objednať predplatné

Máte už predplatné? Prihláste sa