Postupne prejde do O2, kde má rozbiehať nový segment trhu, fixné služby pre firemných zákazníkov (B2B). S. Molčan a spol. začínajú prakticky na zelenej lúke, čaká ich teda hromada roboty. A je možné, že po pár mesiacov sa ich cesty s Benestrou (do decembra GTS) opätovne skrížia.
Niekoľko desiatok ľudí
Pre S. Molčana a O2 je to vlastne win-win situácia. Bublinkový operátor sa doteraz orientoval na mobilné služby a primárne na rezidenčný segment (domácnosti, jednotlivci, malé firmy). Nevie obslúžiť požiadavky potenciálnych firemných zákazníkov na fixné internetové pripojenie, dátové a hlasové služby. Ide však o dôležitý segment trhu a v O2 už dlhšie cítili, že ho nemôžu nechať konkurencii. Tieto úvahy sa ešte zintenzívnili po vstupe nového investora, finančnej skupiny PPF, do materského českého O2.
Predplaťte si TREND za najvýhodnejšiu cenu už od 1 € / týždeň
- Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
- Prémiový prístup na weby Mediálne, TRENDreality a ENJOY
- Menej reklamy na TREND.sk
Máte už predplatné?